Skip to main content Skip to main navigation

Henkilöstön vakuutusten hallinnointi

Henkilöstön vakuutusten hallinnointi tarkoittaa koko henkilöstön vakuutusturvan jatkuvaa tarkastelua, ylläpitoa, vakuutuspostin hoitamista ja kilpailuttamista tarvittaessa.

Hyvin suunnitellut henkilöstön vakuutukset parantavat työhyvinvointia merkittävästi. Laajemman henkilöstön vakuutusturvan avulla saat katettua yrityksellesi laajan työterveyshuollon kokonaisuuden, joka on erittäin arvostettu henkilöstöetu.

Kun henkilöstön vakuutukset korvaavat myös vapaa-ajan tapaturmia sekä sairaanhoitoa työtapaturmien ja ammattitautien lisäksi, henkilöstölläsi on mahdollisuus hoitaa terveyttään paremmin.

Hyvän työterveyshuollon ja henkilöstön vakuutuskokonaisuuden yhdistelmä vähentää usein sairauspoissaoloja ja työkyvyttömyyttä.

Henkilöstön vakuutusten suunnittelu

Erityisasiantuntemukseemme kuuluvat mm. henkilöstön vakuutusten

  • tarvekartoitus
  • kilpailutus
  • kokonaisuuksien hallinnointi
  • vakuutuspostin vastaanottaminen ja laskujen tarkistaminen.

Lisäksi suunnittelemme, hankimme ja kilpailutamme muita henkilöstöetuja, autamme henkilöstön kansainvälisessä vakuuttamisessa sekä hoidamme eläke- ja etuusasioita puolestasi.

Kevennä hallinnollista taakkaasi ja ulkoista henkilöstön vakuutusten hoitaminen meille.

Helén Hägglund

Senior Advisor, HR & Employee Benefits

+358 40 189 7740

Ota yhteyttä

Lähettämällä lomakkeen suostut siihen, että säilytämme yhteystietosi niin kauan kuin voimme ottaa sinuun yhteyttä, kuitenkin enintään 6 kuukautta. Käytämme yhteystietojasi vain yllä mainittuun tarkoitukseen, emmekä jaa niitä kolmansille osapuolille Söderberg & Partners -konsernin ulkopuolelle. Voit peruuttaa suostumuksesi milloin tahansa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info.finland@soderbergpartners.fi.

Ota yhteyttä