Vakuutusten hallinnointi

Vakuutusten hallinnointi vapauttaa merkittävän määrän aikaa omasta organisaatiosta, kun ammattilainen pitää huolen vakuutusturvan ylläpidosta ja kehityksestä. Tämän lisäksi alan uutuudet ja kansainväliset erikoisuudet tulevat hyödynnetyksi ja vakuutuksia kilpailutetaan säännöllisesti.

Ammattimainen vakuutusten ylläpito

Vakuutusturvaa hallinnoidaan ammattitaitoisesti, ennakoiden sekä nykyaikaista teknologiaa hyödyntäen.

Tehokas ja toimiva vakuutusratkaisu

Vakuutuskokonaisuus on selkeä, kustannustehokas ja täyttää alkuperäisen tarpeen, eli turvaa vahinkotilanteessa.

Vakuutusten ylläpito vaatii aktiivisuutta

Yritykset ja organisaatiot muuttuvat, kehittyvät ja kasvavat - samoin käy vakuutustarpeille. Vakuutusten hallinnointi järkevästi vaatii useimmiten ammattiosaamista.

Usein käy niin, että koska julkisyhteisöiden vakuutukset ja yritysten vakuutukset koetaan liian monimutkaisiksi ja haastaviksi, pidetään nykyiset vakuukset voimassa vuosikausia ilman suurempia muutoksia.

Hoidamme puolestasi kaikki vakuutusten hallinnointiin liittyvät juoksevat asiat. Sinun tarvitsee ainoastaan tietää kuka vakuutusmeklarisi on. Ei enää yhteystietojen selvittelyä vakuutusyhtiön eri osastoille.

Haluan yhteydenoton

Jatkuvat hallinnointipalvelut

  1. Vakuutusten uudistaminen

    Uusimme vakuutukset automaattisesti seuraavalle kaudelle päätöstesi mukaisesti. Pyydämme tarvittavat tiedot uudistuksia varten ja neuvottelemme tarvittaessa vakuutuksenantajien kanssa hinnoista ja ehdoista.

  2. Vakuutusdokumenttien käsittely

    Tarkistamme vakuutusasiakirjat ja tallennamme ne S&P Online -verkkopalveluun, johon kaikilla asiakkaillamme on pääsy. Palvelussa säilytämme varmennetut vakuutuslaskut, tarvittavat vakuutustodistukset ja vakuutusyhteenvedon. Pidämme yhteenvedon, todistukset ja muut asiakirjat jatkuvasti ajan tasalla.

  3. Muut hallinnolliset tehtävät

    Päivitämme vakuutuksia säännöllisesti sekä aina, kun ilmoitat meille liiketoimintasi muutoksista (esimerkiksi investoinneista, yritysostoista tai sopimusmuutoksista). Seuraamme ja analysoimme vahinkokehitystä yhdessä kanssasi, jotta voimme oppia vahingoista, ennaltaehkäistä riskejä sekä vähentää tappioita. Järjestämme tarvittaessa koulutuksia vakuutuksiin ja vahinkoihin liittyen organisaatiollesi. Lisäksi raportoimme edistymisestä ja annamme suosituksia vakuutusten kehittämiseksi.

Meklaria ei kannata missään nimessä ottaa pelkkään hintojen kilpailuttamiseen, sillä suurimman lisäarvon tuo nimenomaan meklarin asiantuntemus ja näkemys vakuutuksiin ja riskienhallintaan kokonaisuutena.
Timo Keski-Kasari
Toimitusjohtaja, Juustoportti
Lue Juustoportin referenssitarina

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä, niin keskustellaan, kuinka voimme auttaa organisaatiotasi optimoimaan vakuutusturvaa ja säästämään kustannuksissa.

Huomaathan, että vakuutusmeklaripalvelut soveltuvat yleensä organisaatioille, joiden vuosittainen liikevaihto on vähintään miljoona euroa. Emme tarjoa lainkaan vakuutuspalveluita yksityishenkilöille.

Yhteystiedot

Lähettämällä lomakkeen suostut siihen, että tallennamme tietosi. Voimme olla yhteydessä sinuun 4-5 kertaa vuodessa markkinoidaksemme palveluitamme. Voit peruuttaa suostumuksesi milloin tahansa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen viestinta@soderbergpartners.com.