Apua vahinkoihin ja korvauspäätöksiin
Kun vahinko tapahtuu, tarvitset nopeaa apua ja asiantuntevaa tukea. Me autamme sinua vahinkoasioiden hoitamisessa, vastineiden kirjoittamisessa ja oikaisuvaatimuksissa – oikeudenmukaisemman lopputuloksen puolesta.

Vahinko sattui – me olemme tukenasi
Vahinkotilanne ei ole pelkkä lomake. Se voi olla epäoikeudenmukaisuuden tunne, kiireen aiheuttamaa stressiä tai epävarmuutta siitä, mitä tehdä seuraavaksi.
Meidän tehtävämme on auttaa sinua, kun vakuutusyhtiön päätös ei tunnu oikealta. Tunnemme järjestelmät, tiedämme miten prosessit toimivat – ja olemme neuvotelleet lukemattomia korvauksia asiakkaidemme puolesta.
Miksi korvauspäätökset voivat muuttua?
Jopa kolmasosa kielteisistä korvauspäätöksistä on virheellisiä. Syynä voi olla puutteelliset tiedot, epäselvä dokumentointi tai väärin tulkitut ehtokohdat.
Kun asia esitetään selkeästi ja oikein, päätös voi muuttua merkittävästi. Siksi myös sillä on väliä, miten asiansa esittää.
Tee vahinkoilmoitus – me hoidamme loput
Kun olet hallinnointiasiakkaamme, vahinkojen hoito on näin helppoa.
Voit tehdä ilmoituksen suoraan verkkosivuillamme. Me tarkistamme, että kaikki olennaiset tiedot ovat mukana, pyydämme tarvittaessa lisäselvityksiä ja varmistamme, että prosessi etenee sujuvasti.
Jos päätös viivästyy – me kysymme sen perään.
Jos kielteinen päätös hämmentää – me tulkitsemme sen kanssasi.
Jos jokin jää epäselväksi – me selvitämme sen puolestasi.
Vahinkoseuranta tuo säästöjä
Yrityksille esimerkiksi työtapaturma- ja ammattitautivahinkojen seuraaminen on paljon enemmän kuin raportointia. Se on mahdollisuus parantaa riskienhallintaa, ehkäistä toistuvia vahinkoja ja vaikuttaa suoraan yrityksen vakuutusten maksutasoon.
- Seuraamme vahinkokehitystä yhdessä eläkevakuutusyhtiösi kanssa.
- Tunnistamme riskikohdat ja ehdotamme korjaavia toimenpiteitä.
- Parempi hallinta = vähemmän vahinkoja ja pienemmät kustannukset.