Asiakastyytyväisyys
Vakuutusala digitalisoituu vauhdilla, mutta me Söderberg & Partnersilla yhdistämme modernin teknologian ja aidon ihmisläheisyyden. Meille on tärkeää, että saat juuri sinun tilanteeseesi sopivat ratkaisut, ja että voit asioida kanssamme helposti ja mutkattomasti.
0
0
0
Asiakastyytyväisyys ohjaa kaikkea tekemistämme
Meille asiakkaiden tyytyväisyys on tärkein mittari. Pidämme sen jatkuvasti huipputasolla – NPS-lukumme ei ole koskaan ollut alle 50 – ja seuraamme tuloksia tarkasti joka kuukausi, jotta voimme palvella sinua aina paremmin.
Kuuntelemme myös herkällä korvalla asiakkaidemme kehitysehdotuksia ja kehitämme toimintatapojamme niiden pohjalta. Näin varmistamme, että palvelumme vastaa sekä tämän päivän että huomisen tarpeisiin.
* Palautekyselyt vakuutuskilpailutuksistamme viimeisen kuluneen vuoden ajalta.
** Söderberg & Partnersin asiakaskysely kaikille asiakkaillemme keväällä 2025.

Arvostettu myös alan sisällä
Asiakkaidemme lisäksi myös vakuutusalan ammattilaiset arvostavat työtämme.
Suomen Vakuutusmeklariliitto (SVAM) on valinnut meidät Vuoden vakuutusmeklariksi 2024 – tunnustus, joka kertoo korkeasta ammattitaidosta ja laadusta, jonka myös kollegamme ja yhteistyökumppanimme näkevät.
Mitä asiakkaamme sanovat meistä?
Olemme keränneet alle asiakkaidemme kokemuksia ja kommentteja meiltä saamistaan palveluista. Lue mitä asiakkaamme ajattelevat meistä.




