Skip to main content Skip to main navigation

Henkilöstöetuohjelma

Suomessa henkilöstöetuohjelmat koostuvat yleisimmin työterveyshuollosta, sen kuluja kattavista vakuutuksista, eläkkeestä sekä lisäeduista, kuten lounas- tai puhelinedusta.

Suomessa henkilöstöedut koostuvat kolmesta etutyypistä: sosiaaliturvasta, pakollisesta vakuutusturvasta sekä työnantajan tarjoamista lisäeduista.

Vaikka yrityksesi ei juurikaan tarjoaisi lisäetuja, liittyy lakisääteisiinkin etuihin paljon huomioitavia asioita ja valintoja, jotka voivat vaikuttaa mm. niiden kustannustasoon.

Miksi henkilöstöetuohjelma?

Ammattilaisen kanssa tehty henkilöstöetuohjelma tuo selkeyttä, toimivuutta ja pysyvyyttä yrityksen arkeen. Henkilöstö on myös tyytyväisempää, kun heillä on käytössään selkeät ohjeet siitä, mitä työnantaja tarjoaa ja mitä tulee kustantaa itse.

Autamme mielellämme viestimään myös henkilöstöllesi yrityksen etuohjelmasta.

Henkilöstöetuja suunnitellessa kannattaa pitää mielessä, että etujen olisi hyvä olla

  • työtekijöille houkuttelevia
  • työhyvinvointia parantavia
  • työkykyä parantavia
  • kustannustehokkaita.

Miten voimme auttaa sinua?

Strategisena yhteistyökumppanina autamme sinua löytämään parhaat ratkaisut eri vaihtoehdoista sekä määrittämään, mitkä edut sopivat sinun yrityksellesi parhaiten. Tarvittaessa kilpailutamme eri vaihtoehdot puolestasi.

Henkilöstöetujen taso vaihtelee todella paljon yrityksen ja toimialan mukaan: toisilla on tarve täyttää lakisääteinen minimi ja toisella alalla on osaajia houkuteltava kaikenkattavalla ratkaisulla. Etsimme juuri sinun tarpeitasi vastaavan vaihtoehdon vuosien kokemuksella.

Haluatko kuulla lisää?