Vakuutusmeklariyritykset liittyvät Söderberg & Partners -brändiin

Seitsemän suomalaista vakuutusmeklariyritystä tulee osaksi Suomen Söderberg & Partners -brändiä

Tänään keskiviikkona 5. helmikuuta Söderberg & Partners International Insurance,  Semita, Rewenda, MSR Finser, Finnrisk, Benefit Advisors ja Suunta Meklarit liittyvät Söderberg & Partners -brändiin. Yhtiöt ovat jo ennestään kuuluneet Söderberg & Partners -konserniin.

- Yritysten toiminta jatkuu niiden asiakkaille ja kumppaneille tuttuun tapaan. Tärkeimpänä pyrkimyksenämme on edelleen luoda asiakkaille lisäarvoa. Tavoitteenamme on edelleen kasvattaa asiakaskuntaamme uusilla asiakkailla sekä huolehtimalla nykyisten asiakkaiden palveluista. Tulevana vuonna investoimme lisäksi digitalisaatioon ja parannamme siten entisestään palveluamme niin asiakkaille kuin vakuutusyhtiöillekin, sanoo Söderberg & Partners Finlandin vastuuhenkilö Peter Bergman.

Söderberg & Partners tuli Suomen markkinoille jo vuonna 2009, kun Söderberg & Partners International Insurance Oy perustettiin. Siitä lähtien toimintaa on vähitellen kasvatettu yritysostoilla, ja nykyään Söderberg & Partners on Suomen vakuutusmeklarimarkkinoiden kolmanneksi suurin toimija.

Pohjoismaissa Söderberg & Partners lukeutuu vakuutusneuvonnan ja -välityksen suurimpiin yrityksiin. Yrityksen liikevaihto on 4 miljardia Ruotsin kruunua ja työntekijöitä on yli 2 000. Söderberg & Partnersilla on toimistot Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Alankomaissa, Luxemburgissa ja Espanjassa. Pääkonttori sijaitsee Tukholmassa.

Lisätietoja:

Peter Bergman, vastuuhenkilö, Söderberg & Partners Finland

peter.bergman@soderbergpartners.com

Matkapuhelin: +46 70 878 6011

Rasmus Löwenmo Buckhöj, tiedotuspäällikkö, Söderberg & Partners
Rasmus.LowenmoBuckhoj@soderbergpartners.se
Matkapuhelin: +46 76 149 5005

Söderberg & Partners lyhyesti
Vuonna 2004 perustettu Söderberg & Partners on yksi Ruotsin johtavista rahoitusneuvontaa ja vakuutusten sekä rahoitustuotteiden ja -palveluiden välityspalveluja tarjoavista yrityksistä. Palveluvalikoimaamme kuuluvat eläke- ja vakuutusneuvonta, vakuutusten välitys sekä varallisuusneuvonta ja varainhoito. Lisäksi kehitämme ja tarjoamme muun muassa rahoitusneuvontaan sekä palkanlaskentaan ja henkilöstöetujen hallinnointiin tarkoitettuja digitaalisia työkaluja.

Asiakaslupauksemme ja arvomme

Tavoitteenamme on toimittaa aina parhaat ratkaisut ja asiantuntevimmat neuvot uudistamalla ja kehittämällä alan perinteisiä työskentelytapoja jatkuvasti. Yrityksemme filosofia pohjautuu kolmeen tärkeään kulmakiveen: avoimuuteen, analyyttisyyteen ja yksilöllisyyteen. Asetamme aina asiakkaan parhaan etusijalle, ja kaikki Söderberg & Partnersin toiminta lähtee liikkeelle kunkin asiakkaan ainutlaatuisista tarpeista. Tiedämme, että hyvin perustellut neuvot ovat kullan arvoisia.