Sari Harjunniemi nimitetty Suomen Söderberg & Partnersin toimitusjohtajaksi

3 kesäkuuta · 2020

Sari Harjunniemi on nimitetty Suomen Söderberg & Partnersin uudeksi toimitusjohtajaksi. Hänellä on mittava ura vakuutusalalta, aloittaen Tapiola-ryhmässä vuonna 1999 ja siirtyen sieltä myöhemmin Aoniin. Tämän jälkeen hän siirtyi Willis Towers Watsoniin, jossa hän toimi toimitusjohtajana vuosina 2016–2020.

Söderberg & Partners aloitti toimintansa Suomen vakuutusmarkkinoilla vuonna 2009 ja on siitä lähtien laajentanut toimintaansa. Vuoden 2020 alkupuolella kuusi suomalaista Söderberg & Partners -verkostossa toimivaa vakuutusmeklariyhtiötä liittyivät Söderberg & Partners -brändiin: Optimum Insurance Consultants, Semita, Rewenda, MSR Finser, Benefit Advisors ja Suunta Meklarit.

Suomen Söderberg & Partnersin toimitusjohtajana Sari Harjunniemi ottaa tehtäväkseen edelleen jatkaa yhtiön Suomen toimintojen laajentamista ja kehittämistä.

- Tavoitteenani on aina ollut löytää parhaat ratkaisut asiakkaille sekä auttaa heitä menestymään. Tämä tulee edelleen olemaan päätavoitteeni Söderberg & Partnersissa. Olen innoissani tästä mahdollisuudesta kehittää Suomen vakuutusmeklarimarkkinoita laaja-alaisesti, sanoo Sari Harjunniemi.

Söderberg & Partners -ryhmän perustaja ja toimitusjohtaja Gustaf Rentzhog näkee suurta potentiaalia yhtiön tulevaisuudelle Suomessa.

- Meillä on pitkä historia ja vahva kokemus Suomessa ja näemme mahtavaa potentiaalia jatkaa laajentamista edelleen Suomessa. Hänen mittavalla ja ainutlaatuisella vakuutusalakokemuksella, Sari Harjunniemi on täydellinen henkilö johtamaan tätä prosessia ja toimintaamme, toteaa Gustaf Rentzhog.

Sari Harjunniemi aloittaa Suomen Söderberg & Partnersin toimitusjohtajana vuoden 2020 jälkipuoliskolla.

Lisätietoja antavat:

Jørn Gisvold, Toimitusjohtaja - Vahinkovakuutukset, Pohjoismaat, Söderberg & Partners

jorn.gisvold@soderbergpartners.no

Mobile: +47 922 43 500