Finpremium ja S&P Finland

Finpremium Oy ja Söderberg & Partners Finland Oy ovat solmineet franchising-sopimuksen

Finpremium Oy ja Söderberg & Partners Finland Oy ovat solmineet 24.3.2020 franchising-sopimuksen. Osana sopimusta Söderberg & Partnersista tulee Finpremium Oy:n vähemmistöosakas. Sopimuksen mukaisesti saamme käyttöön uudet it-järjestelmät, asiakasratkaisut, hallinnon taustatuen ja Söderberg & Partnersin brändin.

Mitä tämä tarkoittaa Finpremium Oy:n asiakkaille ja yhteistyökumppaneille? ”Asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme hyötyvät ennen kaikkea parantuneesta ja laajenevasta palvelusta, uusista ratkaisuista sekä laajemmasta riskienhallinnan osaamisesta” kertoo toimitusjohtaja Hannu-Pekka Mäkinen. ”Meidän ja asiakkaidemme välillä sopimukset eivät muutu ja yhteyshenkilöt pysyvät ennallaan”, jatkaa Mäkinen.

Vakuutusliiketoiminnassa henkilökohtaisella palvelulla on suuri merkitys. ”Paikallinen ja henkilökohtainen palvelu on aina ollut Finpremiumin valtti, ja tätä haluan nimenomaan jatkaa myös Söderberg & Partnersin kanssa. Yhtiön pääosakkaana voin vakuuttaa, että palvelumme vastedes vain paranee, kun saamme taustavoimaa ja osaamista asiakastyöhön lisää”, toteaa Finpremium Oy:n pääosakas ja hallituksen puheenjohtaja Jari Heino.

Finpremium Oy on perustettu vuonna 1996 ja on yksi ensimmäisistä alan toimijoista Suomessa. Finpremiumissa asiakaspalvelulla ja pitkäaikaisilla asiakassuhteilla on aina ollut iso merkitys. ”Perustin aikanaan Finpremiumin siksi, että minusta oli hyvä saada vakuutusalalle toimija, joka tarjoaa asiakkaillensa laajasti eri vaihtoehtoja ja hakee asiakkailleen myös optimaalisen riskienhallintaratkaisun. On ilo nähdä, että tämä työ ei ole mennyt hukkaan vaan meille tulee arvoisemme yhteistyökumppani”, kertoo Rolf Wickström, Finpremium Oy:n perustaja ja edelleen yhtiössä työskentelevä lakimies.

Lisätietoja:

Hannu-Pekka Mäkinen, CEO, Finpremium Oy